Tuesday, June 14, 2005

我都好掛主你地。。我要快D繁 HK lah...Miss HK Ah!!!

Note: I've removed some photos posted previously due to Stalker ALERT! FYI: this is a new blog and this URL hasn't been pulicised out. People who read my blog are people whom i know personally.



好耐冇睇到你地。。。。我都好掛住你地啊。。好想快D 繁 HK ah..
HK 既野都好好味。。我好想通通食晒左wor..*Droolz*

我唸8月咁好似可以返 Hk la..有Summer Sale ga mah.可以shopping..同埋同你地去玩啊...
你地而家做緊乜啊???

oh..btw..我都有左 xanga account la..果邊我用緊廣東話黎blog..so 容易D la...haha..

hee.. 真係好懷念果次在 HK 的日子啊。。。。我鐘意香港比鐘意新加坡多D..唔係話我唔鐘意新加坡。。。但係HK 好玩D la...hahaah

No comments: